مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 12:302022-11-16ورزشي

تلاش بکام برای دزدیدن رونالدو


اینترمیامی امیدوار است که با توجه به شرایط کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، بتواند خیلی زود این بازیکن را به خدمت بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ورزش سه، مصاحبه جنجالی رونالدو با پیرس مورگان باعث شده است که ابهامات بسیاری درباره آینده او در منچستریونایتد به وجود بیاید.

این ستاره پرتغالی در این مصاحبه مدعی شد که این باشگاه به او خیانت کرده و در عین حال گفت که دیگر هیچ احترامی برای اریک تن هاخ قائل نیست چون این مربی هم احترامی برای او قائل نبوده است.

این اظهارات انتقادهای بسیاری را از او به دنبال داشت و به نظر می رسد که بازگشت او به منچستریونایتد پس از پایان رقابت های جام جهانی 2022 قطر عملا غیرممکن خواهد بود.

پیش از این گفته شده بود که دیوید بکام علاقه بسیار زیادی به جذب این بازیکن و استفاده از او در اینترمیامی دارد و حالا به نظر می رسد که زمان مناسبی برای این کار است.

تلاش بکام برای دزدیدن رونالدو روزنامه انگلیسی سان خبر داده است که بکام تماس هایی با نمایندگان و مدیر برنامه این بازیکن داشته و به آنها اعلام کرده که آماده است تا مذاکرات جدی برای انتقال او به لیگ فوتبال آمریکا را آغاز کند.

در این خبر همچنین آمده است که نمایندگان و نزدیکان رونالدو از پیشنهاد بکام استقبال کرده و واکنش مثبتی به حضور در این باشگاه که مالکیت آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش بکام برای دزدیدن رونالدو

تلاش بکام برای دزدیدن رونالدو