مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 12:352022-11-16سياسي

از سابقه جهادی رهبر انقلاب چه می دانید؟/ناگفته های تازه «غیررسمی»


سازنده مجموعه «غیررسمی» با اشاره به قسمت جدید این مجموعه که درباره دیدار رهبر انقلاب با فعالان گروه های جهادی است بیان کرد که علاوه بر این جلسه، - سازنده مجموعه غیررسمی با اشاره به قسمت جدید این مجموعه که درباره دیدار رهبر انقلاب با فعالان گروه های جهادی است بیان کرد که علاوه بر این جلسه، این مستند بخش های دیده نشده دیگری هم دارد.

علی صدری نیا کارگردان مستند غیررسمی که پخش تازه ترین قسمت از این مجموعه برای جمعه 27 آبان تدارک دیده شده است به خبرنگار مهر بیان کرد: مجموعه مستند غیررسمی از قسمت ابتدایی تا چهار قسمتی که تا حالا پخش شده است همیشه سعی بر نمایش موضوعات جدید داشته است.

تلاش کردیم سراغ زاویه ای برای بیان روایت های تازه برویم و این مجموعه به تکرار نیفتد و به این ترتیب هم ابعاد تازه ای از پنجشنبه های رهبر انقلاب با نخبگان حوزه های مختلف مطرح کنیم و هم زاویه جدیدی از شخصیت یا فعالیت های ایشان باشد.

وی اضافه کرد: در قسمت های قبلی این تنوع موضوعی وجود داشت از دیدار با نخبگان علمی تا طنزپردازان و از دیدار با هنرمندان تا راویان دفاع مقدس هر یک زاویه های مختلفی داشت.

صدری نیا درباره موضوع قسمت جدید عنوان کرد: در قسمت پنجم هم این تلاش را داشتیم که سراغ موضوع و روایت متفاوتی برویم و به بهانه دیدار برخی از فعالان جهادی و گروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سابقه جهادی رهبر انقلاب چه می دانید؟/ناگفته های تازه «غیررسمی»

از سابقه جهادی رهبر انقلاب چه می دانید؟/ناگفته های تازه «غیررسمی»