مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 12:352022-11-16سياسي

حوزه هنری یزد به مرکز جریان ساز ادبیات انقلاب اسلامی تبدیل شده است


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی با اشاره به چشم انداز بین المللی حوزه هنری استان یزد، گفت: حوزه هنری یزد به مرکز جریان ساز ادبیات انقلاب اسلامی و پایداری تبدیل شده است.

- ایسنا/یزد رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی با اشاره به چشم انداز بین المللی حوزه هنری استان یزد، گفت: حوزه هنری یزد به مرکز جریان ساز ادبیات انقلاب اسلامی و پایداری تبدیل شده است.

محمدمهدی دادمان شامگاه دیروز سخ شنبه در محفل شب خاطره راه آینده ، رونمایی پنج عنوان کتاب سرداران شهید دارالعباده و تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید حوزه هنری استان یزد که با حضور استاندار یزد و جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، معاونان حوزه هنری کشور، مسئولان استان و هنرمندان در مجتمع فرهنگی کربلا برگزار شد، گفت: حمایت و تقویت مراکز استانی حوزه هنری نقش مهمی در تحقق اهداف این نهاد دارد و به همکاری بخش های مختلف نیاز است.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به ویژه شهدای امنیت، اظهار کرد: امروز حوزه هنری یزد به برکت مجاهدت هایی که همکاران این نهاد در عرصه های مختلف انجام داده اند، توانسته منشأ اثر باشد و جریان سازی خوبی در حوزه ادبیات انقلاب اسلامی و ادبیات پایداری در این نهاد شکل گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه هنری یزد به مرکز جریان ساز ادبیات انقلاب اسلامی تبدیل شده است

حوزه هنری یزد به مرکز جریان ساز ادبیات انقلاب اسلامی تبدیل شده است