مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 12:352022-11-16سياسي

علیزاده: سرایداران و نگهبانان ساختمان های مسکونی مورد حمایت قانون قرار بگیرند


نماینده مردم عجب شیر و مراغه در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار بهره مندی کارکنان ساختمان های مسکونی شامل سرایداران و نگهبانان از مزایای بیمه تأمین اجتماعی و قانون کار شد.

- نماینده مردم عجب شیر و مراغه در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار بهره مندی کارکنان ساختمان های مسکونی شامل سرایداران و نگهبانان از مزایای بیمه تأمین اجتماعی و قانون کار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی علیزاده نماینده عجب شیر و مراغه و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جلسه روز چهارشنبه 25 آبان مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش درباره نیروهای خدماتی این وزارت خانه تاکید کرد: قسمتی از نیروی انسانی آموزش و پرورش را نیروهای خدماتی تشکیل می دهند که شامل رتبه نشده و حقوق و مزایای بسیار پایینی دریافت می کنند که در تامین حداقل های زندگی خود دچار مشکل هستند.

این افراد اضافه کار و مزایای رفاهی دریافت نمی کنند و سابقه بیمه قبلی آنها در آموزش و پرورش لحاظ نمی شود؛ بنابراین لازم است وزیر آموزش و پرورش عنایت جدی به این عزیزان داشته باشد.

وی همچنین در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کارکنان ساختمان های مسکونی شامل سرایداران و نگهبانان مشاغل تازه ای هستند که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیزاده: سرایداران و نگهبانان ساختمان های مسکونی مورد حمایت قانون قرار بگیرند

علیزاده: سرایداران و نگهبانان ساختمان های مسکونی مورد حمایت قانون قرار بگیرند