مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 12:402022-11-16سياسي

«قلب کوه از سنگ نیست» در ملایر رونمایی شد


کتاب «قلب کوه از سنگ نیست» نوشته «غلامرضا بکتاش» شاعر کودکان و نوجوانان همزمان با سی اُمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی رونمایی شد.

- ایسنا/همدان کتاب قلب کوه از سنگ نیست نوشته غلامرضا بکتاش شاعر کودکان و نوجوانان همزمان با سی اُمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر چهارشنبه 25 آبان ماه در آیین رونمایی از این کتاب که در کتابخانه عمومی علامه مجلسی ملایر برگزار شد، اظهار کرد: نسل گذشته باید به خوبی مفاهیم ارزشی را برای نسل امروز و آینده انتقال دهد که با جهاد تبیین و روشنگری به صورت عملی قابل اجراست.

حجت الاسلام طالب ترکاشوند ادامه داد: سه نهاد تربیتی و اثرگذار خانواده، آموزش و نهاد دین باید با ظرفیت های بالایی برای توسعه و تقویت فرهنگ در جامعه تلاش کنند.

وی به مهجوریت فرهنگ و هنر اشاره کرد و فرهنگ را مهمترین مقوله برای رشد و بالندگی هر کشوری دانست و افزود: اثرگذاری شعر و ادبیات به اندازه ای است که می توان حتی با یک بیت شعر، ساعت ها درباره آن سخن گفت.

در ادامه نویسنده کتاب قلب کوه از سنگ نیست بیان کرد: این کتاب چهل و یکمین کتاب شعر من است که برای گروه سنی ب و ج به چاپ می رسد و بیشتر حاوی شعرهای توحیدی است که به قدردانی از خالق و پروردگار می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«قلب کوه از سنگ نیست» در ملایر رونمایی شد

«قلب کوه از سنگ نیست» در ملایر رونمایی شد