مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 12:402022-11-16اجتماعي

هشدار هواشناسی نسبت به بارش شدید باران


رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه بارشی به غرب کشور و احتمال وقوع مخاطراتی همچون سیل و بسته شدن مسیر برخی روستاها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا ،در پی هشدار هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی جدید به کشور، صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا، درباره شدت این بارش ها گفت: این سامانه بارشی که امروز (25 آبان) وارد کشور می شود، ابتدا استان های غربی همچون کردستان، کرمانشاه، لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری و استان همدان را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی ادامه داد: این سامانه بارشی روز پنجشنبه(26 آبان) گسترش می یابد و جنوب استان آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، خوزستان، چهار محال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد و غرب استان اصفهان و استان های همدان، مرکزی، تهران، البرز و قزوین نیز شاهد بارندگی خواهند بود.

به گفته رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا نکته مهم این است که طی روز پنجشنبه در چهار محال و بختیاری، لرستان، خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد همچنین در منتها الیه غربی استان اصفهان بارندگی شدید و سنگین پیش بینی می شود که می تواند مخاطره آمیز باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار هواشناسی نسبت به بارش شدید باران

هشدار هواشناسی نسبت به بارش شدید باران