مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 13:052022-11-16ورزشي

رقابت های فوتبال الکترونیک برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در آستانه برگزاری دومین دور مسابقات کشوری فوتبال الکترونیک، نشست خبری این رویداد با حضور مسئولان برگزار کننده و اصحاب رسانه برگزار شد تا ضمن تبیین ابعاد و اهداف برگزاری، - نشست رسانه ای دومین دوره مسابقات کشوری فوتبال الکترونیک با حضور برگزارکنندگان این رویداد و اصحاب رسانه برگزار شد و به تبیین ابعاد این رویداد پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در آستانه برگزاری دومین دور مسابقات کشوری فوتبال الکترونیک، نشست خبری این رویداد با حضور مسئولان برگزار کننده و اصحاب رسانه برگزار شد تا ضمن تبیین ابعاد و اهداف برگزاری، روند اجرایی این رویداد اطلاع رسانی شود.

در این نشست لقمان شاورانی رییس انجمن ورزش های الکترونیک ایران با اشاره به اهمیت و جایگاه ورزش های الکترونیک در کشورهای توسعه یافته عنوان کرد: نقش درخور توجه صنعت گیم که امروزه به یکی از اجزای جدایی ناپذیر از اقتصاد و فرهنگ کشورهای توسعه یافته بدل شده است، زمینه ای فراهم آورده تا این کشورها بخشی قابل توجه از سرمایه گذاری و حمایت های خود را به این حوزه معطوف کنند.

وی با اشاره به سهم قابل توجه این صنعت از توسعه و گردش مالی کشورها، از ضرورت گام های جدی کشورمان در توسعه و ترویج این حوزه گفت و ادامه داد: بر اساس آمارها و ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت های فوتبال الکترونیک برگزار می شود

رقابت های فوتبال الکترونیک برگزار می شود