مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 13:152022-11-16سياسي

مرحله استانی رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در قزوین آغاز شد


چهارمین رویداد تولید محتوای تخصصی فضای مجازی همزمان با سراسر کشور با حضور مسئولان و تیم های شرکت کننده در استان قزوین آغاز شد.

- ایسنا/قزوین چهارمین رویداد تولید محتوای تخصصی فضای مجازی همزمان با سراسر کشور با حضور مسئولان و تیم های شرکت کننده در استان قزوین آغاز شد.

مراسم افتتاح مرحله استانی تولید محتوای دیجیتال بسیج امروز 25 آبان 1401 با حضور سرهنگ حمزه برین معاون هماهنگ کننده سپاه صحاب الامر (عج)، محمدحسین فائزی مدیرکل ارشاد استان قزوین، محمدرضا امامقلی رییس حوزه هنری و سرهنگ مرتضی امیری مسئول مرکز فضای مجازی بسیج استان قزوین و تیم های شرکت کننده این رویداد افتتاح شد.

مرتضی امیری، مسئول مرکز فضای مجازی بسیج استان قزوین، در این مراسم اظهار کرد: سال گذشته این رویداد با حضور 20 تیم در سه بخش تخصصی نرم افزارهای تلفن همراه، بازی های موبایلی و انیمشین برگزار شد اما در سال جاری چند رویکرد دیگر به این رویداد اضافه شده است و به درخواست تیم ها، از ظرفیت تولیدات بومی و مردم پایه فضای مجازی نیز به عنوان رویداد عمومی در جشنواره استفاده می شود.

وی افزود: جشنواره امسال با حضور 228 شرکت کننده همراه است و استان قزوین به عنوان چهارمین استان از نظر تعداد شرکت کننده در حوزه موضوعات تولیدات مردم پایه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله استانی رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در قزوین آغاز شد

مرحله استانی رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در قزوین آغاز شد