مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 13:172022-11-16سياسي

فرمانده کل انتظامی: نمی گذاریم مردم دچار مشکل امنیتی شوند


امنیت و آرامش مردم برای ما بسیار مهم است و نمی گذاریم مردم دچار مشکلات امنیتی شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز مدظله العالی اظهار داشت: پلیس با توجه به مطالبه و وظایف خود بر اساس قانون ماموریت های محوله را انجام می دهد.

فرمانده کل انتظامی کشور خاطر نشان کرد: با هم اندیشی و بهره مندی از ظرفیت بالای رسانه ای که نوعی راهکار محسوب می شود باید به سمت و سوی مسیری حرکت کرد تا خلاء ها و کمبودها را برطرف کنیم.

وی گفت: خط رسانه ای دشمن در اغتشاشات اخیر این است که با پروژه هایی نظیر کشته سازی و انباشت خبر و همچنین بزرگ نمایی خطاهای ماموران هزینه هایی را به پلیس تحمیل کند.

سردار اشتری با بیان اینکه براساس دستورالعملی که ابلاغ کرده ایم اگر حین اجرای ماموریت قانونی به فرد یا افرادی خسارتی وارد شد با پیگیری جبران خسارت کرده و رضایت جلب شود، یادآور شد: مجموعه انتظامی انصافا درخصوص اتفاقاتی که رخداد در میدان نسبت به تمام دوره های گذشته موفق تر و هوشمندانه عمل کرد هر چند در عملیات روانی و جنگ نرم خلاء ها و کمبودهایی مشاهده شد تا جایی که بخش عمده ای از افرادی که به تجمعات می پیوستند به دلیل تبلیغات گسترده رسانه های معاند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده کل انتظامی: نمی گذاریم مردم دچار مشکل امنیتی شوند

فرمانده کل انتظامی: نمی گذاریم مردم دچار مشکل امنیتی شوند