مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 13:272022-11-16بين الملل

المیادین: «هایپرسونیک» ایرانی، واشنگتن و تل آویو را غافلگیر کرد


وبگاه شبکه «المیادین» در گزارشی تحلیلی به پیامدهای دستیابی ایران به موشک هایپرسونیک در بازدارندگی بین المللی پرداخت و تاکید کرد که این موشک با توانمندی های منحصربه فردش، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وبگاه شبکه را تقویت خواهد کرد.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است که رونمایی تهران از این موشک فراصوت، هشداری جدی به تل آویو و سران آن در دوری از هر درگیری با محور مقاومت بوده است.

  غربی ها و متحدان منطقه ای آن ها، همیشه برای ایران جنگ می خواستند در پیگیری روند توسعه تسلیحات و توان نظامی ایران از آغاز انقلاب اسلامی در اواخر دهه هفتاد و روی کار آمدن آن در ایران، مشاهده کردیم که تهران تاکنون این توسعه همان سرعت و تمایز و اثربخشی را حفظ کرده است.

بر همچنین اساس واضح بود که این مسیر همان میزان شتاب و پیشرفت را در برخورداری از قابلیت های نظامی جدید و سلاح های کیفی حفظ می کند.

 این همه شتاب چشمگیر در ارتقای توانمندی ها و قابلیت های موقعیت نظامی ایران، علی رغم موانع فراوان و مشکلات عظیمی به دست آمد که جمهوری اسلامی ایران در معرض آن ها قرار داشت.

اولین این موانع و مشکلات عظیم، در جنگ نسبتاً طولانی (حدود 8 سال) عراق علیه ایران ایجاد شدند و دومین روند آن ها نیز در جریان محاصره، تحریم ها و فشارهای عظیم اقتصادی، مالی و سیاسی ض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المیادین: «هایپرسونیک» ایرانی، واشنگتن و تل آویو را غافلگیر کرد

المیادین: «هایپرسونیک» ایرانی، واشنگتن و تل آویو را غافلگیر کرد