مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 13:402022-11-16حوادث

کشف 215 کیلوگرم مواد مخدر در استان ایلام


فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف 215 کیلوگرم مواد مخدر در پل سیمره شهرستان هلیلان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار دلاور القاصی مهر ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر اعلام داشت: در پی اشراف اطلاعاتی و با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در خصوص اینکه فردی با استفاده از یک دستگاه ایسوزو از استان های جنوبی به مقصد استان های غربی قصد جابه جایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را دارد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: اکیپی از ماموران با سرپرستی رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به همراه سربازان گمنام امام زمان (عج) پس از روزها کنترل نامحسوس، خودرو مذکور را در ورودی پل سیمره شهرستان هلیلان شناسایی و جهت بررسی متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: پس از توقف خودرو ایسوزو و بازرسی انجام شده، مأموران موفق شدند 215 کیلوگرم مواد مخدر را از نوع تریاک کشف کنند.

وی با بیان اینکه خودرو مذکور توقیف و متهم پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، گفت: چشمان تیزبین پلیس به سوداگران مرگ اجازه نخواهد داد با ترویج مواد مخدر، جوانان این مرز و بوم را به تباهی بکشند و برای مبارزه قاطع با این پدیده شوم نیازمند همکاری مردم هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 215 کیلوگرم مواد مخدر در استان ایلام

کشف 215 کیلوگرم مواد مخدر در استان ایلام