مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 13:402022-11-16ورزشي

کدام شهرها به تلویزیون 4K دسترسی دارند؟


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، محسن برمهانی معاون سیما همراه با مهندس علیرضا شریفی سرپرست معاونت توسعه و فناوری رسانه، - معاون سیما خبر داد که با دستور رییس رسانه ملی، حق پخش کیفیت 4 K خریداری شده است و برای نخستین بار شاهد پخش مسابقات جام جهانی فوتبال با این کیفیت از سیما خواهیم بود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، محسن برمهانی معاون سیما همراه با مهندس علیرضا شریفی سرپرست معاونت توسعه و فناوری رسانه، محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم، حمید خواجه نژاد مدیر روابط عمومی سیما از شبکه فراتر 4 k بازدید کردند و به همکاران این شبکه خداقوت گفتند.

صالحی مدیر شبکه فراتر در جریان این بازدید گزارشی از جدول پخش برنامه ها و آمادگی این شبکه برای پوشش رویداد بزرگ پیش رو ارائه کرد.

محسن برمهانی معاون سیما در جریان این بازدید گفت: به مدد و تلاش بی وقفه، شبانه روزی و مجاهدانه همکاران معاونت توسعه و فناوری سازمان صداوسیما، شبکه 4 K در این معاونت راه اندازی و برای مدتی راهبری شد و به تازگی در معاونت سیما از این ظرفیت و فناوری بهره می بریم.

وی افزود: امسال توفیق این را داریم که برای نخستین بار برای حدود نیمی از مخاطبان سیما، مسابقات جام جهانی فوتبال را با کیفیت 4 K پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام شهرها به تلویزیون 4K دسترسی دارند؟

کدام شهرها به تلویزیون 4K دسترسی دارند؟