مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 13:452022-11-16سياسي

غفلت از ظرفیت های گردشگری و میراث فرهنگی شهرستان خوسف


این شهرستان دارای ظرفیت های زیادی در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی داشته که آنگونه که شایسته است، مورد توجه قرار نگرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد علی ایمانی مقدم ظهر چهارشنبه در اولین جلسه انجمن میراث فرهنگی شهرستان خوسف با اشاره به ظرفیت های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوسف بیان کرد: این شهرستان جزو مناطق بی نظیر در استان و کم نظیر در کشور در حوزه میراث فرهنگی است.

وی گردشگری و میراث فرهنگی را گنجی بزرگ در این خطه برشمرد و افزود: آنگونه که شایسته و بایسته است، این مهم مورد توجه قرار نگرفته و نسبت به آن غفلت شده است.

ایمانی مقدم با بیان اینکه میراث فرهنگی و گردشگری ظرفیت و بستری مهم برای توسعه و پیشرفت است، گفت: وظیفه شرعی، قانونی و اداری همه ماست که در جهت حفظ و تقویت آنها تلاش و برنامه ریزی کنیم.

وی ادامه داد: در قانون پیش بینی های بسیار خوبی در این زمینه انجام شده که لازم است همه اعضای این انجمن ضمن مطالعه این قوانین از ظرفیت های دیده شده، نهایت استفاده صورت گیرد.

علی صالحی، مسئول نمایندگی میراث فرهنگی شهرستان خوسف هم در این جلسه با اشاره به اساسنامه انجمن میراث فرهنگی، بیان کرد: خوسف به عنوان دیار چهار فصل گردشگری، دارای 103 اثر تاریخی ثبت شده در فهرست ملی کشور و 201 اثر شناسایی شده فاقد ثبت ملی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غفلت از ظرفیت های گردشگری و میراث فرهنگی شهرستان خوسف

غفلت از ظرفیت های گردشگری و میراث فرهنگی شهرستان خوسف