مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 13:552022-11-16سياسي

روحیه و معرفت بسیجی باید فراگیر شود


معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ملایر با بیان اینکه بسیج تمام شدنی نیست و روحیه و ‏معرفت بسیجی باید فراگیر شود، تصریح کرد: برنامه های گرامیداشت هفته بسیج باید باشکوه تر از ‏سال های قبل برگزار شود.

- ‏ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ حسین فارسی در نشست هماهنگی برگزاری برنامه های هفته بسیج، ‏با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی باید از تمامی ظرفیت ها و ‏امکانات در این راستا استفاده کنند، افزود: برگزاری یادواره شهدای والامقام ارتش در سطح شهرستان ملایر در روز سوم آذر یکی از شاخص ترین برنامه های هفته بسیج ‏است که در سالن الغدیر برگزار می شود.

وی ادامه داد: نمایشگاهی از دستاوردهای ارتش و سپاه به مدت یک هفته همزمان با هفته بسیج و یادواره شهدای ارتش برپا می شود و ‏ادارات، نهادها، دانش آموزان و دانشجویان و همه اقشار مردم، به صورت گروهی از این نمایشگاه بازدید می کنند‎.

‎ معاون فرماندار ملایر با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت روایتگران سپاه و ارتش در این نمایشگاه استفاده شود‎، افزود: بخشداران با تشکیل ستاد فرعی در سطح بخش ها، هماهنگی و برنامه ریزی های لازم را برای اجرای برنامه های هفته ‏بسیج به عمل آورند‎.

‎ فارسی با اشاره به اینکه تمامی اقدامات و برنامه های هفته بسیج باید از سوی ادارات و نهادها مستندسازی شود‎، گفت: شهرداری ها نسبت به فض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه و معرفت بسیجی باید فراگیر شود

روحیه و معرفت بسیجی باید فراگیر شود