مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 14:002022-11-16اقتصادي

افزایش دما از عصر امروز در اردبیل


مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: با وقوع تندباد و «گرمیج» محلی، از عصر امروز شاهد افزایش دما در اردبیل و سایر نقاط استان خواهیم بود.

- اردبیل- مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: با وقوع تندباد و گرمیج محلی، از عصر امروز شاهد افزایش دما در اردبیل و سایر نقاط استان خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیاوش محمدی ظهر چهارشنبه در بازدید از ایستگاه های هواشناسی اردبیل اظهار کرد: به دنبال پیش آگاهی ها با کاهش فشار ستون جو، از عصر امروز به تدریج تندباد جنوبی تا غربی گرمیج در نقاطی از شمالغرب آغاز و روند دما در استان اردبیل افزایشی می شود.

وی با اشاره به اینکه در روزهای اخیر شاهد کاهش دما در اردبیل و نقاط مختلف استان بودیم، تصریح کرد: امشب با غلبه موقت جریان شمالی در اردبیل، ابر و مه حاکم شده ولی از فردا رفته رفته بر سرعت و گستره گرم باد در شمالغرب افزوده می شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با بیان اینکه از ظهر پنجشنبه تا اواخر جمعه وزش طوفان گاهی با بیشینه سرعت 108 کیلومتر بر ساعت در اردبیل پیش بینی می شود، گفت: این پدیده جوی ممکن است در بعضی نقاط مستعد مانند اردبیل، هشترود، نمین، چاراویماق (قره آغاج)، نیر، سرعین، گرمی، قره چمن، بستان آباد، نظرکهریزی، ارشق، مشگین شهر، ایردموسی، هیر، کوراییم، رضی، مراغه، آبی بیگلو، نیارق، آرالل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دما از عصر امروز در اردبیل

افزایش دما از عصر امروز در اردبیل