مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 14:052022-11-16اقتصادي

تولید تن ماهی از 650 میلیون عدد در سال به 250 میلیون عدد رسید


نایب رییس سندیکای کنسرو ایران ضمن اشاره به اینکه ستاد تنظیم بازار در مورد قیمت کنسرو تن ماهی هنوز تصمیم نگرفته است، از کاهش تولید تن ماهی از 650 میلیون عدد در سال به 250 میلیون عدد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود بختیاری امروز در نشست خبری اظهار کرد: نظام قیمت گذاری در کشور پیچیده و بغرنج است؛ کالاهایی که قیمت مواد اولیه آن مشمول قیمت گذاری پیشینی نمی شود نباید برای آن کالا قیمت دستوری در نظر گرفت.

نایب رییس سندیکای صنایع کنسرو در مورد قیمت کنسرو تن ماهی، افزود: با توجه به قیمت ماهی تن و هزینه حمل قیمت مدنظر تولیدکنندگان برای هر کنسرو تن ماهی 46 هزار و 900 تومان بود اما به ما گفتند برای حمایت از مصرف کنندگان و گذر از شرایط بحرانی قیمت تن ماهی زیر 40 هزار تومان باشد؛ در همین راستا ستاد تنظیم بازار مجوز قیمت 35 هزار تومان را صادر کرد.

وی ادامه داد: از 100 روز پیش درخواست اصلاح قیمت را دادیم اما توجهی به این درخواست ما نشده است؛ از ابتدای آبان ماه با موافقت وزارت جهاد کشاورزی و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، واحدهای تولیدی قیمت 39 هزار و 900 تومان را برای قیمت مصرف کننده روی کالا درج کردند اما ستاد تنظیم بازار هنوز هیچ تصمیمی در این رابطه نگرفته است؛ بنابراین درخواست ما از ستاد تنظیم بازار این است که با این قیمت 39 هزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید تن ماهی از 650 میلیون عدد در سال به 250 میلیون عدد رسید

تولید تن ماهی از 650 میلیون عدد در سال به 250 میلیون عدد رسید