مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 14:052022-11-16سياسي

عامل اصلی تعرض به نوجوان زرین دشتی به اعدام محکوم شد.


شیراز _رییس کل دادگستری استان فارس گفت: عوامل تعرض به نوجوان زرین دشتی در دادگاه کیفری یک استان فارس با مجازات های سنگین مواجه و عامل اصلی تعرض به این نوجوان به اعدام و ده سال حبس محکوم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهر، حجت الاسلام سید کاظم موسوی ظهر چهارشنبه به خبرنگاران گفت: عاملین تعرض به نوجوان زرین دشتی در شهریور ماه امسال پس از شناسایی و دستگیری در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان فارس مستقر در شهرستان داراب محاکمه و پس از رسیدگی دقیق به این پرونده مهم، عاملین تعرض به اشد مجازات محکوم شدند.

موسوی افزود: یک نفر از سه متهم این پرونده که عامل اصلی تعرض به این نوجوان 16 ساله بود در دادگاه از باب آدم ربایی به 10 سال حبس و به لحاظ تعرض به اعدام محکوم شد و دو متهم دیگر نیز هر کدام به 10 سال حبس تعزیری، صد ضربه شلاق و همچنین دو سال تبعید محکوم شدند.

او با بیان اینکه اقدام مجرمانه و غیر انسانی این سه متهم باعث برانگیخته شدن احساسات عمومی مردم به صورت گسترده شد، گفت: این پرونده به صورت ویژه و خارج از نوبت در دستور رسیدگی دادگستری فارس قرار گرفت و امروز پس از کمتر از دو ماه احکام قاطع در خصوص این متهمین توسط محاکم کیفری یک استان صادر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل اصلی تعرض به نوجوان زرین دشتی به اعدام محکوم شد.

عامل اصلی تعرض به نوجوان زرین دشتی به اعدام محکوم شد.