مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 14:052022-11-16سياسي

ایران و اوکراین محور نشست امروز شورای حکام


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «میخاییل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین امروز (چهارشنبه) 16 نوامبر/ 25 آبان ماه در توییتی اعلام کرد نشست نوامبر شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی تا یک ساعت دیگر آغاز می شود.

- نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین اعلام کرد که ایران و اوکراین از موضوعات مورد بررسی در نشست امروز شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، میخاییل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین امروز (چهارشنبه) 16 نوامبر/ 25 آبان ماه در توییتی اعلام کرد نشست نوامبر شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی تا یک ساعت دیگر آغاز می شود.

وی افزود: حساس ترین موارد دستورکار این نشست، ایران، اوکراین و (توافق) آکوس است.

این نشست در حالی قرار است برگزار شود که آمریکا به همراه سه کشور اروپایی پیش نویس قطعنامه ای را علیه ایران روز جمعه در اختیار اعضای شورای حکام آژانس قرار دادند.

شامگاه جمعه 20 آبان ماه خبری منتشر شد که آمریکا و 3 کشور انگلیس، فرانسه و آلمان قصد دارند پیش نویس قطعنامه ای را در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی مطرح کنند که در آن پاسخ ایران به درخواست های آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره مک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران و اوکراین محور نشست امروز شورای حکام

ایران و اوکراین محور نشست امروز شورای حکام