مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 14:102022-11-16اجتماعي

بازگشایی تمامی راه های روستایی شهرستان بدره


مدیرکل مدیریت بحران ایلام از بازگشایی تمامی راه های روستایی شهرستان بدره خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید بگلریان روز چهارشنبه در جریان بازدید از مناطق مختلف شهرستان بدره که ناشی از سیل اخیر دچارخسارت شده بودند، اظهار داشت: بازدید خوبی از نحوه اقدامات وهماهنگی دستگاه های متولی در سیل بدره انجام شد و مورد ارزیابی کارشناسان این اداره کل قرارگرفت.

وی افزود: با هماهنگی های بعمل آمده و از همان ساعات اولیه با توجه به اعلام نیاز شهرستان بدره به دستگاه های راهسازی برای رفع مشکلات و بازگشایی راههای روستایی و بازسازی و بازتوانی مناطق سیل زده دستگاه های سنگین راهداری به منطق اعزام شدند و در بازدید که امروز بعمل آمد تمامی راههای روستایی از جمله پشته کلم، پشته الویزان، لارت و دربندو راههای عشایری و بین مزارعه کاملاً باز و تردد در آنها به راحتی انجام می شود.

مدیرکل بحران استان ایلام بیان داشت: با همکاری دستگاه های شهرداری بدره، دره شهر و اداره کل منابع طبیعی نسبت به پاکسازی و شستشوی معابر شهر بدره اقدام شد.

بگلریان در پایان پیرامون پرداخت خسارت به حادثه دیدگان سیل و ضرورت برآورد خسارت ها از سوی دستگاه های متولی یاد آور شد: اگرچه بیمه جبران خسارت حادثه دیدگان بلایای طبیعی برای رفع نگرانی مردم از جبران خسارت و آسیب های ناشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی تمامی راه های روستایی شهرستان بدره

بازگشایی تمامی راه های روستایی شهرستان بدره