مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 14:302022-11-16سياسي

سردار قنبری: سواد رسانه ای، چالش جوان امروز است


سردار قنبری جانشین فرمانده سپاه پاسدران استان با اشاره به اهمیت آگاهی جامعه نسبت به سواد رسانه ای، بیان کرد: آنچه که امروز گریبان جوانان را گرفته، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیین افتتاحیه مرحله استانی چهارمین رویداد تولید محتوا دیجیتال هایشان شوند.

سردار قنبری با تاکید بر اینکه پیشرفت و موفقیت با شعار حاصل نمی شود، افزود: در این مسیر آزمون و خطاهای خواهیم داشت که بهای پیشرفت در جبهه فرهنگی است و ما این بها را برای پیشرفت و تعالی جوانان مستعد پرداخت می کنیم.

جانشین سپاه نبی اکرم (ص) ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت کننده گان، افزود: موضوع فعالیت تیم های سازی را آموزش، موضوع فعالیت تیم های برنامه نویسی را گردشگری، آموزش و تربیت و در نهایت موضوع فعالیت تیم پویانمایی ایران قوی خواهد بود.

  در ادامه کریمی مسئول سازمان فضای مجازی بسیج با بیان اینکه:  این رویداد هم اکنون با حضور 16 تیم شرکت کننده به مدت 48 ساعت در  حوزه های بازی سازی، برنامه نویسی و پویانمایی برگزار خواهد شد.

کریمی افزود: فرآیند تولید محتوا، محصول و کار تیمی  شرکت کننده گان توسط 6 تیم داوری به صورت مداوام بررسی خواهد شد.

  در پایان کریمی با اشاره اینکه فعالیت تیم ها در بانک اطلاعاتی ذخیره خواهد شد افزود: فعالیت این تیم ها در اختیار دستگاه ها و نهادهای که به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار قنبری: سواد رسانه ای، چالش جوان امروز است

سردار قنبری: سواد رسانه ای، چالش جوان امروز است