مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 14:352022-11-16ورزشي

نوجوانان آناصنعت پاسارگاد قم قهرمان لیگ استان شد


مربی تیم فوتسال نونهالان آنا صنعت پاسارگاد قم، با اشاره به اینکه تیم نوجوانان با اختلاف 6 امتیاز بیشتر نسبت به تیم دوم قهرمان زود هنگام مسابقات شده است، - گفت: تیم رده نونهالان زیر 13 سال نیز در صدر جدول مسابقات قرار دارد و مدعی اصلی قهرمانی در این مسابقات است.

جواد بازدار، مالک تیم فوتسال آنا صنعت پاسارگاد قم، در گفت وگو با ایسنا با بیان این که تیم ماهان قم امسال با نام آنا صنعت پاسارگاد در مسابقات استانی و کشوری شرکت می کند، عنوان کرد: تیم ماهان با اینکه بعد از شرکت در مسابقات کشوری و استانی نتایج خوبی به دست آورده بود؛ اما همچنان با مشکلات مالی بسیاری مواجه بود به طوری که شرایط برای ادامه کار سخت بود.

وی ادامه داد: با توجه به نتایج خوبی که در مسابقات کسب کرده بودیم آنا صنعت پاسارگاد پیشنهاد کرد که تحت پوشش آنها قرار بگیریم و از این به بعد با همان شیوه قبلی و با نام آنا صنعت پاسارگاد ادامه بدهیم که توافق انجام شد و از این به بعد با این نام در مسابقات استانی و کشوری حضور پیدا می کنیم.

بازدار با بیان این که این تیم در لیگ قم در رده های نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان حضور دارد، اظهار کرد: لیگ رده نونهالان زیر 13 سال و نوجوانان در حال برگزاری است و تیم نوجوانان در دو هفته مانده به پایان مسابقات قهرمانی خود را قطعی کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوجوانان آناصنعت پاسارگاد قم قهرمان لیگ استان شد

نوجوانان آناصنعت پاسارگاد قم قهرمان لیگ استان شد