مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 14:552022-11-16فرهنگي

روایت زندگی پرمدال ترین قهرمانان ایران در یک مجموعه تلویزیونی


«تا پروانگی» به تهیه کنندگی و کارگردانی حسین رحمتی عنوان مستندی از مجموعه مستندهای ورزشی با موضوع زندگی پرمدال ترین قهرمانان ایران است و در 13 قسمت حدود 45 دقیقه ای از این شبکه پخش می شود.

- تا پروانگی به تهیه کنندگی و کارگردانی حسین رحمتی عنوان مستندی از مجموعه مستندهای ورزشی با موضوع زندگی پرمدال ترین قهرمانان ایران است و در 13 قسمت حدود 45 دقیقه ای از این شبکه پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، این مجموعه در شبکه مستند با نگاهی به زندگی پرافتخارترین ورزشکاران ایران تولید شده و سعی دارد تلاش و پشتکار، مقاومت، روحیه ورزشی و اخلاق حرفه ای آنها را به تصویر بکشد.

تا پروانگی در 13 قسمت به زندگی حمیده عباسعلی، سارا بهمنیار، سجاد گنج زاده و بهمن عسگری چهار کاراته کار ایران، ساره جوانمردی تیرانداز ایرانی و پرافتخارترین قهرمان المپیک، نازنین ملایی قایقران تیم ملی، اکرم خدابنده تکواندوکار، مهلا مومن زاده یکی از نوابغ تکواندو ، زهره کودایی دروازه بان تیم ملی زنان، مریم ایراندوست، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان، فرزانه توسلی دروازه بان تیم ملی فوتسال، گلنوش سبقت الهی ورزشکار رشته تیراندازی تپانچه و عضو تیم ملی، فریده ظریف دوست کاپیتان و عضو تیم ملی کبدی بانوان ایران می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت زندگی پرمدال ترین قهرمانان ایران در یک مجموعه تلویزیونی

روایت زندگی پرمدال ترین قهرمانان ایران در یک مجموعه تلویزیونی