مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 14:552022-11-16سياسي

فرهنگ سازی موضوع لجستیک با برگزاری جایزه ملی تعالی لجستیک و زنجیره تامین


دبیر جایزه ملی تعالی لجستیک و زنجیره تامین گفت: در درجه اول فرهنگ سازی و توجه به مقوله مهم و تاثیرگذار لجستیک در بنگاه های اقتصادی در سطح کلان کشور هدف از برگزاری این رویداد است.

- دبیر جایزه ملی تعالی لجستیک و زنجیره تامین گفت: در درجه اول فرهنگ سازی و توجه به مقوله مهم و تاثیرگذار لجستیک در بنگاه های اقتصادی در سطح کلان کشور هدف از برگزاری این رویداد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر بهروز کریمی امروز در مراسم افتتاحیه همایش پایانی سومین دوره جایزه ملی تعالی لجستیک و زنجیره تامین که در محل دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد، افزود: ما معتقدیم برگزاری این رویداد می تواند بستری را برای شناساندن و تقویت نقاط قوت بنگاه ها و شناسایی نقاط احتمالی که نیاز به توجه بیشتر دارند، فراهم کند.

وی با تاکید براینکه این رویداد در راستای افزایش بهره وری بنگاه ها است، گفت: یکی از نقاط ضعف بخش های اقتصادی ما بحث های لجستیکی و مدیریت زنجیره تامین است که سالانه هزینه زیادی را به بنگاه ها و بخش کلان کشور تحمیل می کند.

کریمی تاکید کرد: ضرورت دارد که بتوانیم بهتر و بهینه عملکردهای لجستیکی را دنبال کنیم که این موضوع قطعا تاثیر بسزایی در بخش های اقتصادی کشور ما خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ سازی موضوع لجستیک با برگزاری جایزه ملی تعالی لجستیک و زنجیره تامین

فرهنگ سازی موضوع لجستیک با برگزاری جایزه ملی تعالی لجستیک و زنجیره تامین