مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 15:002022-11-16ورزشي

دولت به طور جدی به دنبال رفع مشکلات معیشتی زنان ورزشکار است


رییس جمهور با بیان اینکه امروز زنان سهم بالایی از افتخارات کشور در عرصه های مختلف دارند، گفت: دولت به طور جدی به دنبال رفع مشکلات بودجه ای و معیشتی زنان ورزشکار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید ابراهیم رییسی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در آیین تجلیل از بانوان مدال آور ورزش ایران اسلامی که در سالن اجلاس سران برگزار شد، توجه به ورزش و حمایت از ورزشکاران را رویکرد مهم و محوری دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: امروز توجه به ورزش، به ویژه ورزش حرفه ای و قهرمانی یکی از ضرورت ها در جهت سلامت جسمی، نشاط فردی و اجتماعی است.

رییس جمهور با بیان اینکه امروز بانوان قهرمان و مدال آور جلوه ای از شجاعت و قدرت ملی و مردمی هستند، افزود: حمایت از ورزشکاران به عنوان سرمایه های ارزشمند کشور در دستور کار دولت است.

به بانوان ورزشکار اطمینان می دهم دولت به طور جدی به دنبال رفع موانع پیش روی آنها در زمینه های بودجه و امکانات و نیز اشتغال و مسائل معیشتی است.

رییسی با بیان اینکه امروز زنان سهم بالایی از افتخارات کشور در عرصه های علمی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و هنری دارند، اظهار داشت: مدال آوری و قهرمانی بانوان ورزشکار ایرانی در میادین مختلف منطقه ای و جهانی بسیار ارزشمند، تحسین برانگیز و امیدآفرین است و این مسیر پرافتخار حتماً باید استمرار یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت به طور جدی به دنبال رفع مشکلات معیشتی زنان ورزشکار است

دولت به طور جدی به دنبال رفع مشکلات معیشتی زنان ورزشکار است