مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 15:052022-11-16سياسي

15 شهرستان در خراسان رضوی فاقد سینما هستند


15 شهرستان در خراسان رضوی فاقد سینما هستند که راه اندازی و تجهیز هر سالن نیازمند 3 میلیارد تومان هزینه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد خزایی ظهر چهارشنبه در سالن جلسات فرمانداری تربت حیدریه در جمع هنرمندان شهرستان با اشاره به وجود 600 سالن سینما از اوایل انقلاب تاکنون در کشور اظهار کرد: تلاش می شود تعداد سالن های سینما در دولت فعلی به 1200 سالن سینما برسد که طبق بررسی ظرفیت های هر منطقه سالن سینما فعال خواهد شد.

رییس سازمان سینمایی کشور بیان کرد: 15 شهرستان در خراسان رضوی فاقد سینما هستند که تجهیز هر سالن که دارای سه سالن مجزا باشد 3 میلیارد تومان هزینه در بر دارد.

وی گفت: 225 شهر در کل کشور بالای 50 هزار نفر جمعیت دارند که سعی می کنیم در یک سال اخیر 200 سالن سینما در کل کشور فعال شود.

خزایی با بیان اینکه مشکل اساسی در سینما مخاطب است، گفت: مردم ترجیح می دهند فیلم ها را در سینماهای استاندارد و بخش خصوصی ببینند و از طرفی هرچه شهرها نسبت به سالن سازی مدرن اقدام کنند این امر به نفع آینده آن شهر و حتی شهرستان است.

رییس سازمان سینمایی کشور در خصوص دفاتر سینمای جوان گفت: بعد از 12 سال امکانات اولیه را برای دفاتر شهرستانی سینمای جوان فراهم خواهیم کرد و انجمن سینمای جوان هر استان قلب تپنده آن استان است و انجمن سینمای جوان با توجه به نبود امک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 شهرستان در خراسان رضوی فاقد سینما هستند

15 شهرستان در خراسان رضوی فاقد سینما هستند