مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 15:052022-11-16پزشكي

نظام سلامت بیشترین گردش مالی کشور را دارد


مدیرامور پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت:نظام سلامت نسبت به ارگان های دولتی بالاترین گردش مالی رادارد ومدون کردن یک نقشه راه برای زنجیره تامین کالاوخدمات برای آن ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمزه یزدی بعد از ظهر چهارشنبه در حاشیه کارگروه و مدیر امور پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بهبود سلامت زنجیره تأمین کالا و خدمات و کاهش فساد و ارتقای بهره وری و اصلاح فرایندهای زنجیره تأمین کالا و خدمات دو هدف عمده تشکیل کارگروه کشوری است.

وی افزود: تقویت نظارت بر فرآیند زنجیره تأمین کالا و خدمات، افزایش شفافیت، طراحی و استقرار سامانه جامع مدیرت منابع و مصارف وزارت بهداشت و استفاده از سامانه های کدینگ و رهگیری 4 استراتژی تعیین شده در بهبود سلامت زنجیره تأمین کالا و خدمات و کاهش فساد است.

مدیر امور پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: بهینه سازی هزینه ها در زنجیره تأمین، استفاده از سیستم اطلاعاتی بروز و متناسب با زنجیره تأمین، پایش و کنترل فرآیندهای مختلف زنجیره و استفاده از نیروی متخصص و کارآمد و بازبینی قوانین و دستورالعمل ها پنج استراتژی مشخص شده در راستای ارتقای بهره وری و اصلاح فرایندهای زنجیره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام سلامت بیشترین گردش مالی کشور را دارد

نظام سلامت بیشترین گردش مالی کشور را دارد