مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 15:102022-11-16اقتصادي

نرخ بیکاری در استان مرکزی کاهش یافت


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مرکزی گفت: نرخ بیکاری استان مرکزی در تابستان امسال نسبت به پارسال یک وسه دهم درصد کاهش یافته و به 6.

4درصد رسیده است.

- جمشید امیدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: نرخ بیکاری استان مرکزی در تابستان امسال نسبت به پارسال یک وسه دهم درصد کاهش یافته و به 6.

4درصد رسیده است.

وی افزود: طبق آمار، تعداد جمعیت 15 سال و بالاتر استان یک میلیون و 132 هزار نفر است که از این تعداد 385 هزار نفر شاغل و 33 هزار نفر نیز بیکار هستند مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مرکزی با اشاره به هفته کارآفرینی ادامه داد: 30 برنامه مختلف در هفته کارآفرینی استان مرکزی برگزار می شود که 23 برنامه به صورت حضوری، 7 برنامه به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

امیدی ادامه داد: برگزاری کارگاه های آموزشی، استارتاپ، آموزش همگانی تشکیل تعاونی ها و معرفی سرفصل های تسهیلات و معرفی سامانه های اداره کل مرتبط با حمایت از کارفرمایان، فارغ التحصیلان متقاضیان اشتغال به صورت مستقل از جمله عناوین این برنامه هاست.

وی افزود: هم اینک 9 مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی در استان فعال است که از این تعداد 2 مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی امسال مجوز فعالیت گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ بیکاری در استان مرکزی کاهش یافت

نرخ بیکاری در استان مرکزی کاهش یافت