مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 15:162022-11-16سياسي

تهدیدکنندگان بازاریان یزد دستگیر شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، از عصر دیروز سه شنبه 24 آبانماه عده ای با تهدید کسبه سعی بر همراه کردن بازاریان یزد برای تعطیلی واحدهای صنفی داشتند که با بی اعتنایی کسبه مواجه شده و موضوع در دستور کار دستگاه های امنیتی قرار گرفت.

علی اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد نیز پیش از ظهر امروز در خصوص آخرین وضعیت امنیتی استان اظهار کرد: در پی فراخوان معاندین و اعمال یک سری فشارهای خارجی برای اعتصاب گسترده کسبه و بازاریان در استان یزد تعداد کمی از افراد تحت تأثیر و عده ای هم بنابر تهدید عاملین اغتشاشات قرار گرفتند و اقدام به تعطیلی مغازه خود کردند.

وی افزود: بلافاصله موضوع تهدید واحدهای صنفی یزد در دستور کار نیروهای انتظامی و امنیتی استان قرار گرفت و در حال حاضر امنیت کامل در استان به ویژه در شهر یزد برقرار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد درا دامه با بیان این که به شدت با مخلین نظم عمومی و تهدید کنندگان کسبه برخورد قضایی و قانونی می شود، گفت: افرادی که اصناف را مورد تهدید قرار داده بودند، دستگیر شدند و مردم عزیز مطمئن باشند هیچ مماشاتی با تهدید کنندگان نخواهد شد.

عزیزی تاکید کرد: هیچ فرد یا گروهی نمی تواند کوچکترین مشکلی برای کسبه ایجاد کند و شرایط تحت کنترل کامل امنیتی و انتظامی استان قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدیدکنندگان بازاریان یزد دستگیر شدند

تهدیدکنندگان بازاریان یزد دستگیر شدند