مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 15:202022-11-16اجتماعي

بارش ها در غرب اصفهان آغاز شد/ احتمال بارش برف در مناطق کوهستانی


کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از آغاز بارش باران در نیمه غرب استان خبرداد و گفت: بارندگی در مناطق مرکزی و کلانشهر اصفهان در ساعات عصر و شامگاه امروز پیش بینی می شود.

- حجت الله علی عسگریان در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به نفوذ سامانه ناپایدار بارشی به غرب استان، اظهار داشت: هم اینک در غرب استان و شهرستان هایی چون فریدونشهر و خوانسار باران می بارد و بارش در مناطق مرکزی به ویژه کلانشهر اصفهان را از ساعات عصر و شامگاه امروز انتظار داریم.

وی با بیان اینکه امروز آسمان بیشتر مناطق استان قسمتی ابری است و گاهی افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید و بارش باران پیش بینی می شود، افزود: بارش ها در مناطق مستعد گاهی رگباری و همراه با وقوع رعد و برق است و در ارتفاعات و نواحی سردسیر استان احتمال بارش برف وجود دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان، احتمال بارش برف در مناطق مرکزی را ضعیف دانست و گفت: در ارتفاعات کرکس در شمال استان اصفهان هم بارش برف محتمل است.

علی عسگریان با بیان اینکه بیشینه دمای هوا بین یک تا 2 درجه سانتیگراد کاهش و کمینه دما بین 2 تا چهار درجه سانتیگراد افزایش دارد، اضافه کرد: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم ترین ساعات امروز به 18 درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به 6 درجه سانتیگراد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش ها در غرب اصفهان آغاز شد/ احتمال بارش برف در مناطق کوهستانی

بارش ها در غرب اصفهان آغاز شد/ احتمال بارش برف در مناطق کوهستانی