مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 15:352022-11-16اقتصادي

331 طرح اشتغال زایی در خراسان جنوبی افتتاح می شود


معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) گفت: طی هفته بسیج 331 طرح اشتغال زایی با اعتبار 145 میلیارد ریال در خراسان جنوبی افتتاح خواهد شد.

- بیرجند- معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) گفت: طی هفته بسیج 331 طرح اشتغال زایی با اعتبار 145 میلیارد ریال در خراسان جنوبی افتتاح خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ رضا هزاری ظهر چهارشنبه در نشست خبری اظهار کرد: برنامه های هفته بسیج سال جاری از 29 آبان آغاز و تا هشتم آذرماه ادامه خواهد داشت.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه شعار امسال هفته بسیج بسیج خدمتگزار ملت ایران است بیان کرد: در هفته بسیج سال جاری دو هزار و 500 برنامه در قالب 4 عنوان طرح در خراسان جنوبی اجرا خواهد شد.

رزمایش فاطمی در خراسان جنوبی برگزار می شود هزاری ادامه داد: یکی از برنامه های هفته بسیج سال جاری برگزاری رزمایش فاطمی 2 با حضور 77 گروه جهادی و مشارکت هشت هزار نفر است که در این رزمایش به مدت 10 روز جهادگران در مناطق محروم خدمت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه از تاریخ 28 آبان ماه تا هفتم آذر اعزام گروه های جهادی را در خراسان جنوبی خواهیم داشت، گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، تقدیر از فعالان برتر رسانه ای، رویداد تولید محتوایی بسیج و تقدیر از برترین های فضای مجازی را نیز در هف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

331 طرح اشتغال زایی در خراسان جنوبی افتتاح می شود

331 طرح اشتغال زایی در خراسان جنوبی افتتاح می شود