مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 15:452022-11-16بين الملل

نتانیاهو به خاطر آمریکا با دادن پست وزارت جنگ به اسموتریچ مخالفت کرد


نخست وزیر مکلف رژیم صهیونیستی به نماینده افراطی کنست و رییس حزب صهیونیسم دینی اعلام کرد که به خاطر مخالفت آمریکا نمی تواند پست وزارت جنگ را به او بدهد.

- نخست وزیر مکلف رژیم صهیونیستی به نماینده افراطی کنست و رییس حزب "صهیونیسم دینی" اعلام کرد که به خاطر مخالفت آمریکا نمی تواند پست وزارت جنگ را به او بدهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه تایمز رژیم صهیونیستی نوشت: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر مکلف اسراییل تمام نشست های خود طی امروز (چهارشنبه) را با بتسلییل اسموتریچ، رییس حزب صهیونیسم دینی لغو کرد.

مذاکرات ائتلافی نتانیاهو برای تشکیل دولت جدید هنوز به نتیجه ای نرسیده است.

نتانیاهو سه شنبه بعد از مراسم ادای سوگند نمایندگان کنست در دیداری با اسموتریچ به وی گفت که به دلیل نگرانی ها درباره ادامه همکاری با دولت جو بایدن، رییس جمهور آمریکا نمی تواند پست وزارت جنگ را به وی بدهد و احتمالا یکی از اعضای حزب لیکود این پست را برعهده خواهد گرفت.

نتانیاهو به اسموتریچ گفت: اسراییل باید در دوره باقی مانده از ریاست جمهوری بایدن درباره امنیت و دیپلماسی به ویژه موضوع کرانه باختری میانه رو باشد.

اسموتریچ به نتانیاهو گفت که حتی اگر پست وزارت خزانه داری را به او بدهند وی باز هم خواهان پست و مقامی درباره شهرک ها و مدیریت مدنی ارتش رژیم صهیونی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو به خاطر آمریکا با دادن پست وزارت جنگ به اسموتریچ مخالفت کرد

نتانیاهو به خاطر آمریکا با دادن پست وزارت جنگ به اسموتریچ مخالفت کرد