مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 15:462022-11-16سياسي

امروز هم تمام کشور ما جبهه است/ ضرورت الگوگیری جوانان از شهدا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میاندورود، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی امروز در یادواره شهدای دانش آموزی و فرهنگی همکلاسی شهیدم در سورک میاندورود، اظهار کرد: سبک زندگی شهدا مهم است که خواندن زندگینامه شهدا اهمیت دارد.

وی با اشاره به اهمیت سبک زندگی شهدا افزود: همین موضوع که همه رزمندگان اهل نماز و تقوا بودند ولی یک نفر از اغتشاش گرانی که بازداشت شدند، اهل نماز نبودند از ه اهمیت سبک زندگی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: آشوب گران با مصرف مواد و روان گردان از خود بی خود شدند در واقع زندگی آشوب گران بی ارتباط با نماز و رزمندگان در ارتباط با نماز و عبادت بوده است.

محمدی لایینی تصریح کرد: اگر می خواهیم در آینده شهدا از ما راضی باشند و زندگی ما مایه افتخار باشد توجه به سبک زندگی شهدا و رزمندگان و الگوگیری از آنان است.

وی با اعلام اینکه امروز هم تمام کشور ما جبهه است، اظهار کرد: آشوبگران و اغتشاش گران با آموزش از کانال های ماهواره ای هر از چندگاهی مکانی را تخریب می کنند، در واقع دشمنان می خواهند از دانش آموزان و دانشجویان اغتشاش گر و آدمکش درست کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه شاهد ورود اسلحه ها، چاقوها، دشنه ها و قمه های ساخت آمریکا هستیم و در حرم شاهچراغ هم داعشی ها و اغتشاش گران با هم همدست شدند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز هم تمام کشور ما جبهه است/ ضرورت الگوگیری جوانان از شهدا

امروز هم تمام کشور ما جبهه است/ ضرورت الگوگیری جوانان از شهدا