مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 15:502022-11-16فرهنگي

آن ها که از طریق مراکز دولتی رشد کردند، ژست اپوزیسیون می گیرند!


نشست رییس سازمان سینمایی با هنرمندان و سینماگران استان خراسان رضوی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی در سفر خود به استان خراسان رضوی با سینماگران و هنرمندان این استان در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به بحث و گفتگویی صمیمانه پرداخت.

در این نشست محمد خزاعی با اشاره به نوزدهمین سفر استانی کمیته مدیران سینمایی به اهداف طراحی شده برای این سفرها پرداخت و گفت: اساساً این سفرها برای هم شنوی و گفتگو و درد و دل با هنرمندان و پایش ضرورت ها و نیازسنجی تعریف و ترسیم شده است.

با تمام وجود نسبت به دغدغه ها و دردی که شما امروز دارید آشنا هستم چرا که به شخصه این مسیر را طی و مشکلات آن را لمس کرده ام.

رییس سازمان سینمایی با بیان اینکه برای دستیابی به تحلیل دقیقی از نیازها و چالش ها ناگزیر به حضور میدانی در شهرستان ها و استان ها هستیم، این اقدام را لازمه برنامه های تحولی سینمای استان ها دانست و با اشاره به تغییر رویکرد دولت سیزدهم و عزم جدی سازمان سینمایی برای احیای سینمای استانی اظهار کرد: توجه به زیرساخت سینماها در استان ها دستاوردهای بسیاری در پی خواهد داشت که افزایش تولیدات، افزایش اشتغال، تامین نیازهای جامعه با سلایق گوناگون، فراهم شدن امکان استف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آن ها که از طریق مراکز دولتی رشد کردند، ژست اپوزیسیون می گیرند!

آن ها که از طریق مراکز دولتی رشد کردند، ژست اپوزیسیون می گیرند!