مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 15:502022-11-16سياسي

اجرای دقیق امر به معروف به خنثی سازی نقشه دشمنان کمک می کند


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم کرمانشاه گفت: برای خنثی سازی نقشه دشمنان باید فریضه امر به معروف به خوبی در جامعه اجرا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام شمس الله جلیلیان ظهر چهارشنبه در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کرمانشاه که در محل فرمانداری کرمانشاه برگزار شد با اشاره به سخنان رهبری که فرمودند خدمت به مردم یکی از بزرگترین راه مقابله با دشمنان است، اظهار کرد: در اغتشاشات اخیر دیده شد راهبرد دشمن در این شرایط جنگ ترکیبی و فشارهای حداکثری است.

وی افزود: دشمن در جنگ شناختی به دنبال مغایر جلوه دادن اصل وجود نظام اسلامی با منافع و معیشت مردم، ناکارآمد نشان دادن، بزرگنمایی ضعف ها و در کل تصویری دروغین از نظام اسلامی و مغایر با واقعیت های کشور است و هدف تغییر باورها با تطهیر رژیم منحوس پهلوی، از بین بردن امید در مردم، هجمه به امام و جوانان دهه شصتی، هجمه به ولایت، تخریب دستاوردهای انقلاب و زیر سوال بردن استقلال نظام است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) تصریح کرد: راه حل این شرایط، امر به معروف و نهی از منکر و به تعبیر دیگر جهاد تبیینی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید فرمودند و باید در این عرصه همه کسانی که به عنوان افسر جهاد تبیین وارد میدان شدند ثابت قدم باشند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای دقیق امر به معروف به خنثی سازی نقشه دشمنان کمک می کند

اجرای دقیق امر به معروف به خنثی سازی نقشه دشمنان کمک می کند