مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 16:052022-11-16سياسي

حفظ تداوم کارکرد مجموعه مهم ترین موضوع پدافند غیر عامل است


معاون امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: در پدافند غیرعامل حفظ تداوم کارکرد مجموعه مهم ترین موضوع است و امروز 29 طرح جامع پدافند غیرعامل در کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رسول رحیمی بعدازظهر چهارشنبه در مراسم رونمایی از طرح جامع پدافند غیرعامل استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: امروز دشمن با تحلیل های مغرضانه، برعکس نشان دادن واقعیت، پنهان کردن جلوه های امید، بزرگ نشان دادن مشکلات، حمایت از نافرمانی های مدنی، ایران هراسی، دامن زدن به اختلافات قومی و قبیله ای، تخریب شخصیت ها و تحریم و جنگ اقتصادی در تلاش برای ایجاد نارضایتی در بین مردم است.

وی بیان داشت: مهم ترین وظیفه مدیران امروز جهاد تبیین است و مدیران، دو عنصر بصیرت نافذ و شجاعت، صراحت و قاطعیت را در جهاد تبیین و بر اساس جنگی که دشمن آغاز کرده است مورد توجه قرار دهند.

رحیمی افزود: پیشگیری برای جلوگیری از حوادث، پیش بینی و پیش دستی در پدافند غیرعامل از اهمیت بالایی برخوردار است و اگر دستگاه ها وظایف خود را به درستی انجام دهند با مشکل مواجه نخواهیم شد.

وی با بیان اینکه مهم ترین اهداف پدافند بازدارندگی، افزایش پایداری و کاهش آسیب پذیری است، گفت: در سند پدافند غیرعامل کشور دارایی ها، نقاط حساس و آسیب پذیر در استان شناسایی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ تداوم کارکرد مجموعه مهم ترین موضوع پدافند غیر عامل است

حفظ تداوم کارکرد مجموعه مهم ترین موضوع پدافند غیر عامل است