مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 16:202022-11-16ورزشي

پیش بینی 150 برنامه به مناسبت هفته بسیج در اسدآباد


فرماندار اسدآباد از پیش بینی 150 برنامه مختلف فرهنگی، هنری، بصیرتی و ورزشی به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

- حسین علی شرکایی چهارشنبه 25 آبان ماه در جلسه هماهنگی برنامه های هفته بسیج شهرستان اسدآباد، با اشاره به آغاز این هفته از 29 آبان ماه تا پنجم آذرماه اظهار کرد:برنامه های پیش بینی شده به مناسبت هفته بسیج باید در شهرستان عملیاتی و اجرایی شده و هفته بسیج امسال باشکوه تر از هر سال برگزار شود.

وی با بیان اینکه بسیجی فقط کسی نیست که لباس بسیجی بپوشد، کسانی که تفکر بسیجی دارند نیز بسیجی هستند،افزود:همواره داشتن روحیه و تفکر بسیجی در میان مردم و مسئولان موجب پیشرفت امور و کارها بوده و امروز کارآیی بسیج برای دنیا به اثبات رسیده و باید به بسیج افتخار کنیم.

شرکایی با اشاره به برنامه های هفته بسیج در شهرستان تصریح کرد: توزیع کتاب های مربوط به خاطرات شهدای شهرستان در بین مدارس و معرفی این کتاب ها برای تجدید چاپ از جمله مواردی است که در هفته کتاب توجه به آن ضرورت دارد.

تجلیل و دلجویی از رزمندگان پیشکسوت دفاع مقدس، استفاده از جملات محوری در سربرگ مکاتبات و فضاسازی سطح شهر و ادارات از دیگر مواردی بود که فرماندار اسدآباد نسبت به آن تاکید کرد و یاد آورشد: هر یک از دستگاه ها که در هفته بسیج داری طرح قابل افتتاح باشند می توانن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 150 برنامه به مناسبت هفته بسیج در اسدآباد

پیش بینی 150 برنامه به مناسبت هفته بسیج در اسدآباد