مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 16:202022-11-16اقتصادي

اعلام آمادگی شرکت های بزرگ برای جذب دانشجویان مستعد در بازار کار


برگزاری نمایشگاه کار دانشگاه تهران به دلیل شرایط پیش آمده فعلا امکان پذیر نیست اما شرکتهای بزرگ برای جذب دانشجویان مستعد در بازار کار اعلام آمادگی کرده اند.

- معاون فرهنگی دانشگاه تهران گفت: برگزاری نمایشگاه کار دانشگاه تهران به دلیل شرایط پیش آمده فعلا امکان پذیر نیست اما شرکتهای بزرگ برای جذب دانشجویان مستعد در بازار کار اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی دانشگاه تهران؛ آیین اختتامیه جشنواره‏ درون دانشگاهی حرکت در دانشگاه تهران امروز 25 آبان ماه با حضور دکتر هادی بهرامی احسان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در باشگاه دانشجویان برگزار شد.

هادی بهرامی احسان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در ابتدای سخنان خود، ضمن خیر مقدم به دانشجویان و فعالان انجمن های علمی دانشجویی شرکت کننده در این جشنواره، گفت: پس از برگزاری جشنواره درون دانشگاهی حرکت، برای حضور قوی و موثر در جشنواره ملی حرکت آماده می شویم و امیدواریم مانند سال های گذشته بدرخشیم.

وی ادامه داد: تلاش برای جریان پیشرفت در کشور، نه فقط به عنوان یک فعالیت مرسوم و متداول دانشگاهی بلکه به عنوان یک ضرورت جدی و برای بقای یک حرکت اجتماعی در جامعه باید شکل بگیرد و در این راستا باید از تمام امکانات و فرصت ها بهره ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی شرکت های بزرگ برای جذب دانشجویان مستعد در بازار کار

اعلام آمادگی شرکت های بزرگ برای جذب دانشجویان مستعد در بازار کار