مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 16:252022-11-16سياسي

مطالبات مردم سراوان به رهبر انقلاب منتقل می شود


رییس هیئت اعزامی از سوی رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان از انتقال مطالبات مردم سراوان به رهبر انقلاب خبر داد و تاکید کرد که در تأمین امنیت داخلی زیست قانونی مهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری پیش از ظهر امروز چهارشنبه در جمع علما، معتمدین و نخبگان شهرستان سراوان اظهار داشت: طبق شنیده ها سراوان از انسان هایی فرهیخته و با سطح علمی بالا بهره مند است که این موضوع در این جلسه به خوبی ملموس بود.

رییس هیئت اعزامی از سوی رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان گفت: مأمور هستیم تا سلام گرم، صمیمانه و پرمهر و محبت رهبر معظم انقلاب را به شما برسانیم و خوشحالیم که توانستیم از نزدیک خدمت مردم در شهرستان های مختلف سیستان و بلوچستان برسیم.

وی خاطرنشان کرد: اخیراً حوادثی پیش آمد و زمینه ای برای سوءاستفاده دشمن و نفوذی ها فراهم شد که در این زمینه استان شما دارای حساسیت ویژه ای است.

تصمیم رهبر معظم انقلاب بر اعزام هیئت ویژه به این استان ناظر بر دو مسئله است، ابتدا محبت و علاقه قدیمی ایشان به استان شما که به هر مناسبتی در زمینه استان شما سخن می گویند و دوم اینکه استان شما هم به اعتبار جایگاه مرزی و هم به تناسب تنوع قومیتی و مذهبی و استعدادهای انسانی و طبیعی بر کل کشور و در امنیت ملی تأثیر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات مردم سراوان به رهبر انقلاب منتقل می شود

مطالبات مردم سراوان به رهبر انقلاب منتقل می شود