مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 16:262022-11-16اقتصادي

پرداخت 166 میلیارد تومان برای مشاغل خانگی چهارمحال و بختیاری در دولت سیزدهم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محسن مولوی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه خلاقیت مهمترین ویژگی کارآفرینی است، گفت: برخی مشاغل از حالت سنتی جدا شدند پس فضای مجازی بستری مناسب برای ایجاد فناوری جدید است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری افزود: طی سال جاری در حوزه مشاغل خانگی 14 میلیارد و 800 میلیون تومان تسهیلات به سه هزار متقاضی پرداخت می شود که بیش از 95 درصد از این افراد بانوان هستند.

وی ادامه داد: از ابتدای آغاز کار دولت سیزدهم تاکنون 166 میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگیبهمتقاضیان پرداخت شده و این در صورتی است که کل اعتبار پرداخت شده از سال 88 تا 98، 119 میلیارد تومان اعلام شده است.

مولوی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون چهار هزار و 633 مجوز رایگان برای اشتغال خانگی در استان صادر شده است، گفت: در سال گذشته یک هزار و 695 نفر در حوزه مشاغل خانگی با 80 میلیارد تومان اعتبار به بانک معرفی شده اند.

91 طرح اشتغالزایی روستای در انتظار دریافت تسهیلات  مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به تسهیلات عشایری و روستایی اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون پنج هزار و 715 طرح با اعتبار 686 میلیارد تومان به بانک معرفی شده که پنج هزار و 602 طرح به مبلغ 465 میلیارد تومان پرداخت کام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 166 میلیارد تومان برای مشاغل خانگی چهارمحال و بختیاری در دولت سیزدهم

پرداخت 166 میلیارد تومان برای مشاغل خانگی چهارمحال و بختیاری در دولت سیزدهم