مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 16:302022-11-16ورزشي

مانچینی: به خاطر یک شکست مسخره به جام جهانی نرفتیم


سرمربی تیم ملی ایتالیا با یادآوری خاطره شکست تیمش در مقدماتی جام جهانی از تیم ملی مقدونیه، نسبت به ناکام ماندن این تیم قدرتمند در شرکت در رقابت های جام جهانی افسوس خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه اینترنتی بی ساکر ، روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا ادعا کرد، بدشانسی باعث حضور نیافتن این تیم در رقابت های جام جهانی شد و شکست خوردن ایتالیا از تیم مقدونیه شمالی را که مانع از راه یافتن ایتالیا به جام جهانی شد یک اتفاق مسخره خواند.

لاجوردی پوشان ایتالیا ماه مارس در رقابت پلی-آف مقدماتی جام جهانی در شهر پالرمو در برابر مقدونیه شمالی به لطف یک حمله دیرهنگام آلکساندر ترایکوفسکی با نتیجه یک بر صفر باخت و از راهیابی به رقابت نهایی جام جهانی 2022 قطر باز ماند.

هر چند ایتالیا در بازی های جام جهانی 2022 که از هفته آینده آغاز می شود حضور ندارد اما مانچینی، سرمربی این تیم شکست از مقدونیه شمالی را که از دید خیلی ها به عنوان یک ناکامی بزرگ تلقی شد ناشی از بدشانسی دانست.

سرمربی ایتالیا در نشست خبری قبل از دو بازی دوستانه تیمش با آلبانی و اتریش به ترتیب در روزهای چهارشنبه و یکشنبه آینده در آستانه رقابت های انتخابی یورو 2024 گفت: مسابقه با مقدونیه یک مسابقه مسخره بود که به اعتقاد من هر 100 سال یک بار ممکن است رخ دهد و از روی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانچینی: به خاطر یک شکست مسخره به جام جهانی نرفتیم

مانچینی: به خاطر یک شکست مسخره به جام جهانی نرفتیم