مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 16:352022-11-16اقتصادي

پیش بینی بازار 5 میلیارد یورویی برای سازندگان داخلی صنایع نفت


پیش بینی می کنیم با امضای قراردادهای جدیدبرای ساخت پالایشگاه در ونزوئلا، یک بازار 5 میلیارد یورویی برای سازندگان داخلی فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، احسان ثقفی امروز (چهارشنبه، 25 آبان ماه) در نشستی که به منظور هم اندیشی درباره مباحث تولید، اشتغال، کار و شرایط کسب وکار با علی حسین رعیتی فرد، معاون روابط کار وزارت کار برگزار شد، اظهار کرد: مذاکراتی برای صدور خدمات فنی - مهندسی صنایع پالایشی به کشور ونزوئلا انجام شده است که در صورت تبدیل این تفاهم نامه ها به قرارداد برای احداث پالایشگاه های بزرگ و متوسط ازسوی یی پی سی کاران ایرانی، بازاری 5 میلیارد یورویی برای تأمین تجهیزات از سوی سازندگان داخل کشور فراهم خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه حدود 50 تا 60 درصد از رقم قراردادها متعلق به تأمین کالای پروژه است، تأکید کرد: تولید نفت کشور ونزوئلا با توجه به تحریم ها با کندی روبه روست و امیدواریم با کلید خوردن این پروژه ها ظرف 6 ماه آینده، بازار کاری برای سازندگان در داخل کشور فراهم شود.

رییس هیئت مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت گفت: برای احداث یک پالایشگاه کوچک، حدود 300 میلیون یورو سرمایه گذاری نیاز است که اگر حدود 60 درصد آن را به تجهیزات اختصاص دهیم رقم بزرگی خواهد بود که البته این رقم در اجرای مگاپروژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بازار 5 میلیارد یورویی برای سازندگان داخلی صنایع نفت

پیش بینی بازار 5 میلیارد یورویی برای سازندگان داخلی صنایع نفت