مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 16:402022-11-16ورزشي

فرمانده سپاه آبیک: بیش از 300 عنوان برنامه در هفته بسیج اجرا می شود


فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک از اجرای بیش از 300 عنوان برنامه طی هفته بسیج دراین شهرستان خبر داد و گفت: یک هزار بسته معیشتی بین ولی نعمتان در هفته بسیج توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، سرهنگ مهدی صادق پور بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران و فعالان مجازی به مناسبت هفته در شهرهای زیاران، خاکعلی و قشلاق، گلباران گلزار شهدا، مسابقات قرآنی، ورزشی، فرهنگی و حفظ و انسجام گردان های بیت المقدس و امام علی علیه السلام در قالب آموزش و بکارگیری، توزیع 1000 بسته معیشتی بین ولی نعمتان، اجرای طرح ویزیت رایگان در روستاها، همایش اقتدار شکوه پایداری بسیج در پنجم آذر ماه، دیدار با امام جمعه و خانواده های معزز شهدا از جمله برنامه هایی است که در هفته بسیج به اجرا درمی آید.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک ادامه داد: در طی دو سال از وجود و شیوع ویروس کرونا جهادگران بسیجی جانشان را در قالب شرکت در ضدعفونی کردن مکان ها و معابر مختلف،طرح شهید سلیمانی، نهضت کمک مومنانه، تولید ماسک و توزیع بین مردم شهرستان آبیک در طبق اخلاص گذاشتند و برای خدمت به مردم از جانشان مایه گذاشتند چطور می شود برخی این عملکرد بسیج را فراموش می کنند؟ صادق پور اضافه کرد: در حال حاضر هم که بیش از 50 روز از اغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه آبیک: بیش از 300 عنوان برنامه در هفته بسیج اجرا می شود

فرمانده سپاه آبیک: بیش از 300 عنوان برنامه در هفته بسیج اجرا می شود