مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 16:552022-11-16سياسي

دغدغه امروز دشمن مهار اقتدار جمهوری اسلامی است


فرمانده سپاه الغدیر یزد با بیان این که اگر مهار جمهوری اسلامی انجام نشود، افول قدرتهای جهان قطعی است، اظهار کرد: درگیری امروز دشمن با ما نه از روی ضعف جمهوری اسلامی ایران بلکه ناشی از اقتدار این نظام است.

- سردار حسین زارع کمالی عصر امروز چهارشنبه به مناسبت هفته بسیج در جمع خبرنگار ضمن گرامیداشت این مناسبت، از اصحاب رسانه به عنوان افسران جنگ نرم یاد کرد و گفت: رسانه ها در جنگ ترکیبی جزو پیش قراولان مبارزه با دشمن محسوب می شوند.

وی با اشاره به شرایط و حوادث یکی دو سال گذشته از شیوع کرونا، حوادث سیل و واژگونی قطار تا وضعیت کنونی استان، گفت: اگر رسانه ها در این جریانات به موقع نقش آفرینی نمی کردند، کار بسیار سخت تر از حال حاضر بود لذا از این فعالیت عمارگونه در مباحث بصیرت افزایی قدردانی می کنیم.

فرمانده سپاه الغدیر ضمن گلایه از کوتاهی در پرداختن و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، عنوان کرد: امروز درگیری ما با دشمن و اقدامات دشمن از روی ضعف جمهوری اسلامی ایران نیست بلکه از روی اقتدار این نظام است لذا دشمن بیشتر از براندازی به دنبال مهار جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: خلاصه بیانیه دوم انقلاب این است که ما کجا بودیم، کجا هستیم و قرار است به کجا برسیم و اگر به خوبی آن را تبیین کرده بودیم، امروز با چنین مشکلاتی در جامعه مواجه نمی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه امروز دشمن مهار اقتدار جمهوری اسلامی است

دغدغه امروز دشمن مهار اقتدار جمهوری اسلامی است