مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 17:052022-11-16سياسي

اهتمام دولت بر محرومیت زدایی از خراسان جنوبی است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: از دولت و وزارتخانه ها انتظار می رود در راستای رفع محرومیت ها و مشکلات، به این استان توجه ویژه ای شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سید محمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر این مطلب در دیدار با معاون اداری و مالی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت هایی که در این استان وجود دارد، توجه به خراسان جنوبی می تواند به توسعه منطقه و کشور منجر شود.

  وی تصریح کرد: خطه زرخیز  خراسان جنوبی از  استعدادهای خدادادی بسیاری نظیر معادن غنی و منحصر به فردی همچون  بنتونیت ، زغالسنگ و.

برخوردار است لذا با بهره گیری از این ظرفیت ها می توان استان را به توسعه رساند.

معاون سیاسی استاندار به پاره ای از مشکلات دانشگاه های استان اشاره کرد و گفت: با هدف رفع مشکل کمبود خوابگاه دانشجویان دانشگاه های استان بیش از 15 جلسه برگزار شده است.

طالبی با بیان این که برای رفع این مشکل، همه ظرفیت های موجود بخش های دولتی و خصوصی مورد بررسی قرار گرفته، اظهار داشت: متأسفانه به دلیل اپیدمی بیماری کرونا و غیر حضوری شدن آموزش ها در چند سال گذشته، بسیاری از خوابگاه های خودگردان نیز تعطیل شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام دولت بر محرومیت زدایی از خراسان جنوبی است

اهتمام دولت بر محرومیت زدایی از خراسان جنوبی است