مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 17:152022-11-16سياسي

گفتمان های آزاد اندیشی دینی به صورت مستمر و پیوسته برگزار شوند


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فامنین گفت: گفتمان های دینی باید به صورت مستمر و پیوسته برگزار شود و نبود بودجه فرهنگی دلیل خوبی برای برگزار نکردن گفتمان های دینی نیست.

- حجت الاسلام رضا ایمانی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه انتخابات شورای هیئات مذهبی با بالاترین مشارکت 83 درصدی در فامنین برگزار و از 23 نفر از همسران شاخص مسئولین ادارات شهرستان فامنین تجلیل شد، افزود: نمایشگاهی مختص بانوان این شهرستان با چندین غرفه که شامل غرفه کتاب، شهید، مشاوره خانواده، حوزه سلامت، عفاف و حجاب و غرفه جهاد تبیین نیز برگزار شد.

وی تشریح کرد: جشن بزرگ ماهدخت با حضور 600 نفر از دختران با محوریت مسائل روانشناسی نوجوان و خانواده از دیگر برنامه های این شهرستان بود، همچنین جشنی برای روزه اولی ها با حضور 300 دختر روزه اولی، 30 محفل انس با قرآن، نشست های هم اندیشی در مورد جمعیت و فرزندآوری، نشست حوزه جهاد تبیین با هیأت های شاخص مذهبی، توزیع 50 حواله لوازم تحریر و اعزام مبلغ به مناطق محروم به انجام رسید.

رییس اداره تبلیغات اسلامی فامنین در ادامه با اشاره به اینکه گفتمان های آزاد اندیشی در برخی از مدارس این شهرستان در حال برگزاری است، گفت: گفتمان های دینی باید به صورت مستمر و پیوسته برگزار شود چرا که عدم استمرار آن مشکلاتی را به وجود خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتمان های آزاد اندیشی دینی به صورت مستمر و پیوسته برگزار شوند

گفتمان های آزاد اندیشی دینی به صورت مستمر و پیوسته برگزار شوند