مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 17:152022-11-16اقتصادي

کمک 25میلیاردی مردم آذربایجان غربی برای بازسازی عتبات


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون مردم استان نزدیک به 25 میلیارد ریال برای بازسازی و توسعه عتبات عالیات در عراق کمک کرده اند.

- ارومیه - رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایحان غربی گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون مردم استان نزدیک به 25 میلیارد ریال برای بازسازی و توسعه عتبات عالیات در عراق کمک کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدحسن حسینی بعد از ظهر چهارشنبه در سفر به شهرستان های شمال در دیدار با اعضای دفاتر ستاد عتبات عالیات شمال استان اظهار کرد: این میزان نذورات در مقایسه با سال گذشته بیش از 10 درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه تا پایان سال جاری پیش بینی شده است نذورات جمع آوری شده به 35 میلیارد ریال برسد افزود: نذورات جمع آوری شده در بازسازی و توسعه عتبات عالیات در نجف، کربلا و سامرا هزینه می شود.

حسینی گفت: در حال حاضر استان آذربایجان غربی، متولی و معین مرمت و بازسازی حرم عسکرین در سامرا انتخاب شده است.

رییس ستاد عتبات عالیات آذربایجان غربی با بیان اینکه بازسازی و توسعه عتبات عالیات مأموریت اصلی ستادهای بازسازی در کشور است، افزود: به همت مردم خیّر و ولایت مدار کشور بازسازی بسیاری از حرم های امامان در عراق به پایان رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 25میلیاردی مردم آذربایجان غربی برای بازسازی عتبات

کمک 25میلیاردی مردم آذربایجان غربی برای بازسازی عتبات