مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 17:252022-11-16ورزشي

برنامه های جامعه کارگری لرستان در هفته بسیج اعلام شد


مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات لرستان گفت: برنامه های هفته بسیج استان با رویکرد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و امیدآفرینی در جامعه اقتصادی برگزار خواهد شد.

- سرهنگ حجت نریمانی در جلسه شورای هیأت اندیشه ورز قشر کارگری لرستان با تشریح برنامه های جامعه کارگری در هفته بسیج، اظهار کرد :هفته بسیج شب قدر بسیج بوده و با توجه به وقایع اخیر و هجمه های همه جانبه جبهه استکبار به نظام، باید برنامه های آن با اهتمام ویژه و توجه بیشتری برگزار شود .

وی با بیان اینکه برنامه ها در این هفته باید دارای وحدت آفرینی، نشاط، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و نمایشی از همه عملکرد و دستاوردهای نظام اسلامی باشد.

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات لرستان گفت: با هم افزایی و مشارکت اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، تشکل های کارگری و کارفرمایی و جامعه کار و تلاش استان با تمام توان برنامه های هفته بسیج با رویکرد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و امید آفرینی در جامعه اقتصادی برگزار خواهد شد.

نریمانی با اشاره به برنامه های هفته بسیج، با بیان اینکه برگزاری مسابقات ورزشی، معرفی نخبگان جامعه کار و تولید، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا ، دیدار با خانواده معزز شهدای کارگر و فعالین و پیشکسوتان بسیج کارگری استان، برگزاری یادواره شهدای کارگر،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های جامعه کارگری لرستان در هفته بسیج اعلام شد

برنامه های جامعه کارگری لرستان در هفته بسیج اعلام شد