مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 17:502022-11-16سياسي

شرایط رقابتی لازمه اعتماد کاربران به پیام رسان هاست


با استمرار فیلترینگ برخی از پیام رسان های خارجی در کشور، تاکید مسئولان بر استفاده کاربران از پلتفرم های داخلی بسیار زیاد شده است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از شفقنا، از طرفی دیگر کاربران در بسیاری از موارد چاره ای جز استفاده از این پیام رسان ها را ندارند.

اما این پیام رسان ها باید دارای چه ویژگی هایی باشند تا بتوانند مخاطب را جذب کنند؟ عباس رضایی ثمرین پژوهشگر حوزه رسانه معتقد است، اگر مردم حس کنند یک اراده معطوف به قدرت به دنبال حقنه کردن نوع خاصی از زیست مجازی به آنهاست، پیش بینی اش سخت نیست که در چنین شرایطی مقاومت شکل می گیرد.

شما حتی اگر بی نقص ترین سرویس ممکن را هم در شرایط انحصار ارائه کنید و مردم حس کنند گزینه دیگری ندارند، عمدتا اقبال نشان نمی دهند.

با توجه به اینکه در شرایط فعلی جامعه کاربران چاره ای جز استفاده از پیام رسان های داخلی ندارند، در ابتدا بفرمایید این پیام رسان ها باید دارای چه ویژگی هایی باشند که قدرت رقابت با پیام رسان های خارجی را داشته باشند ؟ مسئله اصلی در همان مفهوم رقابت است.

پیام رسان ها و اساساً سایر ابزارهای دیجیتال که به طور وسیع مورد استفاده مردم قرار می گیرند، در پاسخ به نیازهایی شکل گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط رقابتی لازمه اعتماد کاربران به پیام رسان هاست

شرایط رقابتی لازمه اعتماد کاربران به پیام رسان هاست