مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 18:052022-11-16اقتصادي

برخورد جدی و قانونمند با نانوایان متخلف در آذربایجان غربی


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: نانوایی های متخلفی که بدون دلیل موجه پخت نان را تعطیل کنند با آنها برخورد جدی شده و با قطع و کاهش سهمیه آرد تنبیه می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد کرمی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای آرد و نان آذربایجان غربی افزود: نانوایانی که بنا به هر دلیلی در ساعت موظفی عدم پخت نان داشته باشند در ماه بعدی سهمیه آنان به میزان روزهای تعطیلی کاسته می شود.

وی با بیان اینکه نانوایی های استان زیر ذره بین بازرسان کارگروه آرد، نان و گندم قرار دارند، اظهار کرد: تقویت نظارت های محیطی بازدارنده از سطح نانوایی ها، برخورد جدی با متخلفان و تهدید کنندگان سلامت مردم و انعکاس و اطلاع رسانی سریع و به موقع بازخوردها باید با جدیت دنبال شود.

کرمی با قدردانی از اهتمام مجموعه عوامل متأثر در حوزه آرد و نان استان، بر تشدید بازرسی از واحدهای خبازی در خصوص کیفیت، کمیت نان و رعایت پروتکل های بهداشتی تأکید کرد.

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان غربی اضافه کرد: ارتقای کیفیت نان، قانونمندی در ساعت پخت و توزیع مطلوب، رعایت نظافت محیط کار در نانوایی ها امری ضروری است.

وی ادامه داد: اهتمام جدی در تأمین و توزیع عادلانه سهمیه آرد و نظارت، شناسایی، معرفی و برخورد با برخی افراد سودجو و متخلف و ساماندهی مک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی و قانونمند با نانوایان متخلف در آذربایجان غربی

برخورد جدی و قانونمند با نانوایان متخلف در آذربایجان غربی