مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 18:302022-11-16سياسي

تفکر بسیج در پیدایش انقلاب اسلامی نقش موثری داشت


فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تفکر بسیج در پیدایش انقلاب اثر ویژه ای داشت گفت: در هر گوشه ای از جغرافیای پهناور دنیا که این نگاه و تفکر وجود داشت چشم طمع دشمنان و بدخواهان از آن منطقه کاهش یافته است.

- سردار احمد شفاهی در نشست خبری با اصحاب رسانه گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به تاریخچه صدور فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر فرمان تشکیل ارتش 20 میلیونی بسیج اظهار کرد: بعد از گذشت 43 سال همه کسانی که صادقانه و خالصانه نسبت به این امر توجه دارند قطعا این اقدام ارزشمند حضرت امام (ره )را تحسین می کنند.

وی ضمن اشاره به اهمیت بسیج در هر نظام مقتدری تصریح کرد: اگر بسیج با فرمان هوشمندانه امام راحل تشکیل نمی شد، با این همه معاندین پلید و دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران از همان ابتدا تاکنون چه وضعیتی برای کشور می توان متصور شد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با تاکید این مطلب که قطعا به فداکاری ارتش جمهوری اسلامی و مجاهدت برادران نیروی انتظامی و ایثارگری های سپاهیان و نیروهای گمنام اطلاعات باور و اعتقاد داریم، افزود: اما واقعیت این است که سازمان ارزشمند مردمی که در همه این موارد نقش تعیین کنندگی دارد بسیج است،واقعیتی که در هیچ محفلی نباید از آن غفلت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر بسیج در پیدایش انقلاب اسلامی نقش موثری داشت

تفکر بسیج در پیدایش انقلاب اسلامی نقش موثری داشت